רכשנו דירה חדשה במחיר של 1580000שח ברשותנו עוד דירה שאנו רוצים למכור שאלתי האם אני יכול למכור את הדירה לבתי הנשואה מבלי לשלם מס רכישה או להעביר את הדירה על שם בתי הבגירה מבלי לשלם מס רכישה תודה
אפשרי בכפוף להוראות החוק וכדאיות כלכלית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה