שלום אני רכשתי דירה ראשונה ואני רוצה להעביר אותה להורים שלי במתנה ועבורם זאת תהיה דירה שניה. האם אני צריכה לשלם עבור זה?
תהיי פטורה ממס שבח. הורייך יחוייבו בשליש מס רכישה משיעור מס הרכישה הרגיל.
קיימות עוד הוצאות של ארות בשיעור כמה מאות ש"ח וכן שכ"ט עו"ד. אם את מעוניינת פני אליי טלפונית ואשמח לתת לך הצעת מחיר הוגנת.
אורי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה