היי אני ובעלי רוצים לעזור להורים שלי, אבי נכה וגר בקומה 3 ללא מעלית מצאנו קונה לדירה ב1250000 ומצאנו דירה ב1600000, לנו יש בבעלותינו דירה ראשונה, האם יש אפשרות שהדירה תירשם על שמינו עם העברה ללא תמורה על שמם, חשוב לציין שיש לי עוד 4 אחים ורציתי לדעת איך אפשר להגן על החלק שאותו אני ובעלי משקיעים כמובן ע"י לקיחת משכנתא ותשלום של 100 אלף שקל הון עצמי שלנו, יתר האחים לא יכולים להשתתף, האם יש דרך בה נוכל להגן על הכסף שאני ובעלי נשים?
השאלה מורכבת. ישנם פתרונות. מוזמנת לפנות אליי לייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה