שלום רב למומחים - האם כאשר אני מעבירה לנכד שלנו דירה כמובן ללא תמורה אני צריכה להצהיר על משהו ספציפי או פשוט להעביר לו את זה בטאבו עם עורך דין - זה מתנה ללימודים לאוניברסיטה. תודה
שלום רב,
יש לבצע הליך העברה ללא תמורה. פנו עו"ד המתמצא בתחום. במקרה שהוצג יש פטור ממס שבח וחבות ב 1/3 ממס הרכישה.
שיהיה בהצלחה. גם בלימודים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורית שלום, ישנן מספר דרכים ע"מ להסדיר את המבוקש על ידך. הסכם ממון בהחלט מומלץ. מוזמנת ליצור קשר טלפוני ראשוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל ...
המשך תשובה