שלום רב, בהעברת דירה במתנה בן אם לבתה, לצורך מכירת הדירה ע"י הבת תקופת הצינון המצריכה מגורים בדירה הינה 3 שנים ו4 שנים אם אינה גרה בדירה. שאלתי האם ניתן לגור חלק מ3 שנים בדירה לדוגמא שנה אחת או חייבת לגור 3 שנים בדירה.?
על פי החוק- צריכה לגור בדירה בשביל לקבל את ה-3 שנים. אם לא כתוב כמה כנראה שיש לכך סיבה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארי שלום, האם העברת זכויותיך בנכס תהא ללא תמורה? במתנה? ככל שכן, יש לבחון את זהות המורישים (הוריכם) ואז ייתכן שניתן יהיה לקבל פטור ממס שבח בקשר עם העברה זו. לעניין מס הרכישה בהעברה ללא תמורה גם כן צפ...
המשך תשובה