שלום יש לי אב שגר אצלי ויש לי עוד שלושה אחים לי אין דירה ואבי רוצה להעביר את הדירה שלו אליי האם אני ישלם מס וכמה ? איך מדווחים לרשות המסים על שווי הנכס? היות והבנתי שיש שליש מס רכישה? בברכה
דיווח נעשה על גבי הטופס המתאים של רשות המיסים.
מס רכישה תלוי בשווי הנכס המועבר וכן האם למקבל הדירה קיימת כבר דירת מגורים בבעלותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוניה שלום, עסקת מתנה של דירה מהורה לילדיו יכול שתהא פטורה ממס שבח כל עוד לא מתקבלת בגינה כל תמורה שהיא. מס הרכישה החל בהעברה ללא תמורה מקרוב הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופ...
המשך תשובה