שלום אמי ואבי מעבירים לשלושת ילדיהם דירה ללא תמורה האם לאחר שהדירה עברה על שמם של האחים יש בבעלותם 2 דירות לצורכי מס? אם כן מה הפיתרון שלא יהיה לאחים דירה 2 בבעלותם??
לא ברור אם כל אחד מהאחים מקבל דירה או שכל אחד מהאחים מקבל שליש דירה או פחות.
מעבר לכך- מה הכוונה לצרכי מס? איזה מס? מס שבח/רכישה/ריבוי דירות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניצן שלום, שאלתך ספציפית ואינה מתאימה למענה במסגרת הפורום הרחב. נדרשים פרטים נוספים ע"מ להשיבך כהלכה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה