אימי מעוניינת להעביר ללא תמורה רבע מהדירה על שמי. לי יש דירה עם משכנתא. האם אשלם מס רכישה? מה ההבדל בין העברה ללא תמורה ומתנה. תודה
אין הבדל מהותי בין העברה ללא תמורה לבין דירה במתנה.
אם יש לך כבר דירה על שמך את תשלמי מס רכישה בשיעור 1/3 מ- 8% מ- 1/4 השווי של הדירה (כ- 0.66% משווי הדירה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצחק שלום, העברת דירה ללא תמורה צריכה להיות אותנטית וככלל, מתן המתנה הינו ללא סייגים. ככל ומבוקשות אי אלו התניות, יש להתייחס לכך באופן פרטני. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, ...
המשך תשובה