שלום, לפני שנה אחותי העבירה לי דירה במתנה. זאת הדירה היחידה שלי. אני רוצה למכור אותה במטרה לקנות דירה במקום אחר בארץ. האם אצטרך לשלם מס שבח?
אם הדירה שהועברה מאחותך הועברה בפטור לפי ס' 62 (כי אחותך קיבלה את הדירה במתנה/ירושה) אזי מכירת הדירה תחייב במס שבח.
אם לא- צריך לבדוק את זכאותך לפטור על פי הפטורים האחרים הקיימים בחוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, גם לאחר תום תקופת הצינון נכדך יכנס ב"נעלייך" לעניין מועד ושווי הרכישה של הנכס, אולם בחלוף תקופת הצינון ייתכן שיהיה זכאי לשימוש בפטורים אחרים הקבועים בחוק. אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה