שלום רב!בעלי ואני החלטנו להעביר אחת משתי הדירות שבבעלותינו,לידי בתנו,גרושה ואם לילד.{כירושה או במתנה ,או ללא תמורה}.האם,במידה ואנו מוכרים את דירתנו הנוספת,ורוכשים דירה חדשה,עלינו לשלם מס רכישה בגובה 8אחוז?שאלה נוספת:אלו מיסים בכלל ,עלינו לשלם,בעת המהלך הזה?תודה
מדובר בשאלת מיסוי עם הרבה אספקטים
מציע ליצור עמי קשר לייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה