שלום. חמי העביר כמתנה ללא תמורה חצי מהזכויות שלו על הדירה שלו (סיים משכנתא על הבית) לבעלי. כרגע בשלב שממתינים לשטרות מהמנהל. כרגע חמי ואישתו מתגוררים בבית זה. ה50% הנותרים רשם בצוואה לאישתו (אמו החורגת של בעלי). מזה אני מבינה שלנו זה לא עוזר יותר מידי...אשמח לדעת מה המשמעות של העיסקה הזו עבורנו? במה זה יוכל לעזור לנו בעתיד ואם בכלל...?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה