שלום, יש ברשותי וברשות בעלי דירה ברצוננו להעביר את הדירה להורים שלי השאלה אם ניתן שבן הזוג שלי יבצע העברה ללא תמורה של החלק שלו אלי ולאחר מכן אני אעביר להוריי ללא תמורה . האם לא מדובר בעסקה פיקטיבית שלא תתקבל במיסוי?
למה להעביר פעמיים. תעבירו להורים ביחד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצחק שלום, העברת דירה ללא תמורה צריכה להיות אותנטית וככלל, מתן המתנה הינו ללא סייגים. ככל ומבוקשות אי אלו התניות, יש להתייחס לכך באופן פרטני. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, ...
המשך תשובה