שלום, קיבלתי במתנה מהוריי כסף לקניית דירה מקבלן (מעל50% משוויה). הדירה נקנתה בזמן הבנייה לפני 4 שנים ועברתי לגור בה כשהושלמה הבנייה וכרגע אני מתגורר בה שנתיים. זוהי דירתי היחידה. האם אני יכול למכור אותה בפטור ממס שבח או שאני צריך להמתין עוד זמן? תודה
עדיף להמתין עוד שנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה