שלום, ברשותי 2 דירות. את האחרונה רכשתי לפני כשנה. אני מעוניין למכור לאחותי את הדירה הראשונה בהעברה ללא תמורה. האם אפשרי לבצע חישוב לינארי במס השבח שכן מדובר בהעברה ללא תמורה? בהנחה ולאחותי דירה בבעלותה, האם היא תחוייב במס רכישה מלא לאחר ביצוע העסקה? תודה
אני סבור שניתן לעשות חישוב לינארי למרות שזו העברה ללא תמורה.
ניתן יהיה לחשב את מס הרכישה לפי המס המופחת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאה שלום, כן, ככל שמשולמת תמורה עבור חלקו של אחיך בדירת הירושה מההורים. ייתכן וניתן בנסיבות הפרטניות שלכם להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק או להפחית את חבות המס. מוזמנת ליצור קשר להכוונה. בברכה...
המשך תשובה