שלום, דירת המגורים בה בעלי ואני גרים רשומה על שמו של בעלי. לי יש דירה משלי שמושכרת. אנו רוצים להעביר במתנה את הדירה של בעלי גם על שמי. האם נצטרך לשלם מיסי שבח ורכישה או כל מס אחר? תודה
אם הינכם נשואים ומתגוררים בדירה אותה אתם מעוניינים להעביר אין מס. לא שבח ולא רכישה.
עדיין כמובן חייבים לבצע הדיווח למיסוי.
מוזמנים לפנות אלי לביצוע העסקה. ביצעתי כבר עשרות כאלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה