שלום רב, אבי קיבל מסבי לפני כשנתיים מגרש במתנה כעת הוא רוצה להעביר אותו לי לבניית בית. שווי המגרש כמליון שקל רצינו לברר האם אין בעיה לעשות שתי העברות, שמעתי שצריך לחכות בין העברה להעברה. האם זה כך? כמה זמן צריך לחכות?
ניתן לבדוק במיסוי מקרקעין. לעיתים הם מאשרים העברה כאמור כי אם הסב היה מעביר אליך זה עדיין היה בפטור.
תקופת צינון הינה 4 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועה שלום, שאלתך פרטנית ולא ניתן להשיב עליה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה אישית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה