היי, רכשנו דירה ודיווחנו כי נמכור את דירה הנוכחית, כעת אנו מעוניינים להשאיר את הדירה בבעלותינו. אם נעביר 2/3 מזכויותינו בדירה במתנה (כל אחד 1/3 להוריו) ונישאר במשותף בעלים של 1/3 מהזכויות בדירה, האם זה עונה על התחייבותינו למכור את דירתנו הנוכחית ובשל כך שילמנו מס רכישה לפי דירה יחידה? תודה רבה
כן. זה עונה על הדרישה. אם כי בוודאי יוצר בעיות קניניות בנכס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מייקי שלום, העברת הדירה במתנה ממך לבנך עשויה להיות פטורה ממס שבח ויכול שיחול חיוב של 1/3 מס רכישה - מאחר שלבנך אין דירה נוספת, אזי 1/3 מס הרכישה הינו בהתאם למדרגות דירה יחידה (על כן ייתכן שלא יחול חי...
המשך תשובה