היי, יש לי דירה בבעלותי ללא משכנתא וללא חובות. רשומה בטאבו. ברצוני להוסיף את שני ילדיי (בני 24) שיהיו בעלי זכויות שוות בנכס יחד איתי. 1. לאילו גופים אני צריכה לפנות? האם אני חייבת להסתייע בעורך דין? תודה על תשובתכם
נדרשים לעשות העברה ללא תמורה. זה דורש מסמכים שונים דיווח למיסוי ולעיריה כמו בכל עיסקת מקרקעין. מומלץ מאוד להסתייע בעו"ד כי יש השלכות מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה