הבנתי שהחוק שונה וכעת העברה בין אחים תהיה פטורה ממס שבח, רק אם הדירה התקבלה במקור במתנה או ירושה מהורה. במקרה שלי התבצעו ההעברות הבאות: הורה -> בן -> אחות השאלה שלי היא אם מקור הדירה בהעברה מהורה במתנה לבן. ואחר כך נעשתה העברה של הדירה במתנה מהבן לאחות. ועכשיו האחות רוצה להעביר את הדירה במתנה לאח נוסף. האם העברה במתנה תהיה פטורה ממס שבח, מפני שמקור הדירה במתנה מהורה? או שהעברה באמצע בין האח לאחות מבטלת את הפטור? תודה
על פניו לא נראה לי. יחד עם זאת שווה בדיקה מול רשויות המס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה