הוריי נתנו לי בהסכם אצל עורך דין במתנה דירה בשנת 2003 שעלו שילמתי מס רכישה מופחת ומאז הדירה מושכרת היום הוריי דורשים את השכר דירה עקב הרעה במצבם הכלכלי מה עושים
אם הדירה רשומה על שמך ואין כל סיבה לביטול המתנה הנ"ל אין לך ממה לחשוש. יחד עם זאת ולא כעצה משפטית אם הוריך במצב כלכלי קשה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצחק שלום, העברת דירה ללא תמורה צריכה להיות אותנטית וככלל, מתן המתנה הינו ללא סייגים. ככל ומבוקשות אי אלו התניות, יש להתייחס לכך באופן פרטני. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, ...
המשך תשובה