שלום, בצו הירושה של אבי מופיע 50% מהרכוש לאימי שתחיה ו1/6 לכל אחד מהאחים. אימי רוצה להעביר את חלקה בדירה לאחד האחים, האח נשוי ולאשתו יש דירה מלפני הנישואין עם הסכם ממון, כלומר אין לו חלק בדירה. האח יעביר כסף בערך יחסי לשאר האחים. כלומר לאח אחד יהיה 4/6 ללא תמורה, את החלק היחסי 1/6 הוא יעביר בתשלום לאחים. כיצד מחושב מס הרכישה במקרה הזה? תודה
מדובר בשאלה מורכבת שלא ניתן להשיב עליה בפורום כאן. מה גם שחסרים נתונים.
ממליץ לך לפנות אליי לייעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה