עורך דין ירוחם אדלר

עורך דין ירוחם אדלר

רחוב הנביאים 31 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

משרד עורך דין ירוחם אדלר עוסק בלשון הרע ותביעות דיבה, מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות וכן ובתחומי המשפט האזרחי מסחרי ועסקים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין ירוחם אדלר הוא משרד בוטיק המעניק שירות משפטי בתחומי משפט אזרחי-מסחרי, תביעות לשון הרע, פגיעה בפרטיות, תלונות שווא, זכויות יוצרים, ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות, ייצוג חברות ועמותות וקניין רוחני.

עו"ד ירוחם אדלר הוא חבר בלשכת עורכי הדין, בוגר תואר ראשון L.L.B  ובעל ניסיון עסקי עשיר. במקביל, עו"ד אדלר משמש כיו"ר מנהל וועדת לשון הרע, יו"ר מנהל ועדת ייפוי כוח מתמשך, יו"ר מנהל ועדת צרכנות במחוז ירושלים.

 

תחומי פעילות המשרד:

 

תביעות לשון הרע והוצאת דיבה

"טוב שם טוב משמן טוב"

לשון הרע היא דבר שפרסומו עלול להשפיל אדם בעיני הבריות או לעשותו מטרה לשנאה, לבוז או ללעג מצדם, לבזות אדם בשל מעשים, תכונות או התנהגות המיוחסים לו, לפגוע במשרתו או לבזות אותו בשל מוצאו, גזעו, דתו, מקום מגוריו, מוגבלותו ועוד.

חוק איסור לשון הרע קובע כי הזכות לשמו הטוב של אדם היא זכות חוקית, חשוב לדעת כי בתביעה אזרחית ניתן לזכות בפיצויים בסך עשרות אלפי שקלים,  ובמקרים חריגים ניתן לזכות במאות אלפי שקלים.

כיום, בעקבות השימוש הכה נפוץ ברשתות חברתיות תביעות לשון הרע באינטרנט הפכו לנפוצות במיוחד.

פגיעה בשמו הטוב של האדם יכולה להוביל לעוגמת נפש רבה ולנזקים גדולים בפן האישי, משפחתי, מקצועי, וכלכלי ולעיתים פוגע גם במשפחות של הנפגעים.

 

פגיעה בפרטיות

״זכאות לפרטיות זוהי זכות חוקתית מהמעלה הראשונה והיא מהחשובות שבזכויות האדם בישראל״

הזכות לפרטיות מעוגנת בחוק יסוד. בעידן בו אנו חיים, אנו עדים לתופעה מטרידה של שחיקה וכרסום בפרטיות של כל אחד ואחת מאיתנו. הזכות לפרטיות היא זכות בסיסית של כל אחד מאתנו אשר מבקשת להגן עלינו מפני פגיעה בפרטיות שלא לצורך, כדוגמא על ידי חדירה פיזית למקום מגורים, או על ידי פרסום מידע אישי ללא אישור ברשתות או במקומות ציבוריים. 

 

תלונות שווא 

הגשת תלונת שווא במשטרה נעשית לא פעם מתוך רצון לנקמה או בכדי להשיג יתרון בהליכים משפטיים. תלונת שווא יכול לפגוע בקריירה או במוניטין שלכם ולגרום לכם לנזק למשך שנים קדימה. תלונות שווא יכולות לנוע בין האשמות שונות,  תלונות אלו עשויות להיות מוגשות מתוך כעס, רצון לנקום או כדי לנסות לתפוס עמדה חזקה בסכסוך שמתנהל בין בני זוג או סכסוכים משפטיים אחרים.

מעבר למשמעות הפלילית של תלונת שווא, בשל העובדה שמדובר בתלונה/עדות שווא, ניתן להגיש תביעה אזרחית נגד המתלוננים בגין מגוון עוולות אזרחיות כגון פגיעה בפרטיות, לשון הרע ועוד.

 

קניין רוחני 

שמירה על זכויות יוצרים ושירותי ליטיגציה במקרים של הפרת זכויות יוצרים.

 

ייפוי כוח מתמשך

יפוי כח מתמשך זהו מסמך המאפשר לכל אדם לקבוע בדיוק כיצד ייראו חייו כאשר הוא יהיה "חדל להבין בדבר" דוגמה, אם הוא לא יהיה כשיר בריאותית, מנטלית או משפטית (דמנציה, מוגבלות נפשית, תאונה וכדומה).

 

צוואות וירושות 

אין אדם יודע את גורלו ואף אחד מאיתנו אינו אוהב לחשוב על יום מותו. במטרה לחסוך מריבות וסכסוכים בין בני המשפחה מומלץ לכל אדם לערוך צוואה.

 

הטיפול בענייני עיזבון, צוואות וירושות הוא מורכב מאוד ואישי ועלול להוביל למחלוקות, סכסוכים, וחוסר נעימות בין היורשים. לא בכל יום עורכים צוואה, ולכן יש לנסח צוואה בצורה מקצועית ובזהירות המתבקשת ואף ברגישות, כך שעם הגיעו של האדם אל בית עולמו, יעשה רצון האדם ורכושו יעבור אל יורשיו ללא מריבות וסכסוכים מיותרים.


ניהול הליך תביעה לפינוי מושכר

פינוי מושכר הוא הליך משפטי מהיר שבו בעל נכס מבקש מהשופט להורות לשוכרי הנכס לפנות אותו במצבים שהשוכר לא משלם את התחייבויותיו למשכיר.

הליך זה יכול להתקיים במקרים שבהם השוכר מפר את תנאי חוזה השכירות, מסרב לעזוב את הנכס בתום תקופת השכירות, מסרב לשלם את דמי השכירות וגורם נזק, לא משלם תשלומים כגון ועד בית, ארנונה, חשמל ועוד.

 

משפט אזרחי מסחרי

ליווי ומתן ייעוץ משפטי שוטף של חברות ועמותות, שירותי ליטיגציה, ייצוג בסכסוכים עסקיים, מיזוגים רכישות סיוע בכל הקשור לפתיחת או פירוק עסקים בישראל, פירוק שיתוף, עריכת חוזים עסקיים והסכמים מסחריים, פירוק מרצון, מתן פתרונות בתחום העסקי, חיבור וקישור בין יזמים ומשקיעים.

 

עו"ד ירוחם אדלר מעניק לכלל לקוחותיו שירות מקצועי עד לקבלת התוצאה המשפטית המיטבית, תוך הקפדה על מתן יחס אישי והוגן ומתוך הבנה לרגישות הכרוכה בטיפול המשפטי. המשרד מקפיד על שירות אמין, זמינות גבוהה וליווי צמוד של הלקוחות בכל ההליכים עד תומם.

 

שפות: עברית English

תחומי עיסוק
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • לשון הרעלשון הרע
  • פגיעה בפרטיותפגיעה בפרטיות
  • ייפוי כוח מתמשךייפוי כוח מתמשך
  • ירושהירושה
  • צוואהצוואה
  • סכסוכי שכניםסכסוכי שכנים
  • פינוי שוכרפינוי שוכר
  • זכויות יוצריםזכויות יוצרים
  • עמותותעמותות

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 03/04/2024

    תודה על שהחזקת אותי למעלה והיית כל כך הגון וישר כלפיי
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 15/03/2024

    יחס חם מאוד ואישי עזר בכל שאלה ונתן מענה מהיר מאוד ומקצועי ברמה גבוה, ממליץ מאוד
     

  • 25/02/2024

    פניתי לעו"ד אדלר בנושא לשון הרע, היה אנושי וקשוב השיג עבורי פיצוי הולם מהצד הפוגע, ממליץ על עו"ד אדלר מאוד.
     

  • 30/01/2024

    עו״ד ירוחם נתן פתרונות מעולים בתחום המשפט האזרחי, ואני ממליץ עליו בחום!
     

  • 14/01/2024

    עורך הדין ירוחם אדלר פתר לי בעיה בתחום לשון הרע, באדיבות, מקצועיות ואנושיות! תודה רבה ממליצה בחום רב!
     

  • 12/01/2024

    תותח. זמין. הגון וישר
     

  • 11/01/2024

    עו״ד ירוחם אדלר היקר, כשחיפשתי מענה לצרכיי לקוחות משרדי בתחום לשון הרע / הוצאת דיבה, וייפוי כח מתמשך, חיפשתי את הטוב ביותר בתחום. לאחר המלצות חמות מקולגות על עבודתך המקצועית והמיוחדת, היום אוכל לומר בפה מלא שבהחלט זכיתי וכך גם לקוחותיי. תודה לך מעומק הלב על העבודה המושקעת מ -א ועד -ת, תוך ראיית הפרטים לעומקם, קטנים כגדולים. תודה לך על הזמינות בכל שעה ובכל מקום, על הסבלנות והסובלנות, ובעיקר על העצות החכמות והראייה מחוץ לקופסה שמאפיינות את עבודתך, ושבעקבותיהם התוצאה המעולה שבסוף הדרך. במשפט אחרון - תודה רבה לך על עבודתך המדהימה. ממליץ ואמליץ בחום רב לכל מכריי שמחפשים לעבוד עם הטוב ביותר בתחום. מעריך מאוד את עשייתך הייחודית, ובטוח שדרכינו עוד יצטלבו. בהוקרה והערכה רבה עו״ד דותן, דוד דותן ושות׳ - משרד עורכי דין (פלילי - מנהלי)
     

  • 11/01/2024

    נתן לנו ייעוץ ושירות מקצועי באדיבות רבה. ממליץ עליו לכל אחד שמחפש את העו"ד שילווה אותו בחייו
     

  • 07/01/2024

    תודה על הסיוע המהיר בלשון הרע. עורך דין תקתקן ומקצועי. מומלץ!
     

  • 07/01/2024

    עורך דין מקצועי ואדיב, ממליצה בחום
     

עורך דין ירוחם אדלר
פניה ישירה אל עורך דין ירוחם אדלר

למעלה