משרד עו"ד רות פפירוב

משרד עו"ד רות פפירוב

שלמה מילר 23 , פתח תקווה (אזור המרכז)

משרדנו עוסק בדיני נזיקין - נזקי גוף, תאונות דרכים,קצבת נכות כללית, דיני ביטוח לאומי, תאונות עבודה, דיני ביטוח ומשרד הביטחון., וכן בהסכמים הנוגעים למעמד האישי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד רות פפירוב בעלת 9 שנות ניסיון בתחום תביעות נזקי גוף. סיימה לימודיה באוניברסיטת בר אילן תואר ראשון ותואר שני. עו"ד פפירוב הינה חברת לשכת עורכי הדין בישראל ומוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך. עבדה במשרדי עו"ד מוביל בתחום הנזיקין המייצג חברות ביטוח מובילות במשק, לאחר מכן עבדה במשרדי נזיקין מובילים בתחום נזקי הגוף שמייצגים תובעים בלבד.

 

המשרד מטפל באופן שוטף בתאונות ונזקי גוף:


✔ תאונות דרכים
✔ תאונות של נפילות ברחוב
✔ תאונות עבודה
✔ תביעות מול ביטוח לאומי וייצוג בוועדות השונות
✔ תביעות בתיקי פוליסה וביטוח
✔ תביעות מול משרד הביטחון

לעורכת הדין רות פפירוב ניסיון בהופעות בבית המשפט לרבות בבית משפט השלום, המחוזי, בבתי הדין האזוריים לעבודה, ובבית הדין הארצי לעבודה.

בנוסף, לעורכת הדין רות פפירוב ניסיון רב בייצוג בוועדות של המוסד לביטוח לאומי הן בדרג ראשון והן בדרג עררים. לרבות הופעה בדיוני קדם משפט וניהול דיוני הוכחות, הופעות בערעורים על החלטות של ועדות הביטוח הלאומי והופעות בדיונים של אי הכרה בפגיעות כפגיעות בעבודה.

 

במשרדה של עורכת הדין רות פפריב פועלת מחלקה המטפלת בהסכמים וסוגיות המעמד האישי, לרבות ירושה, צוואה, ייפוי כוח מתמשך, הסכמי ממון וידועים בציבור.

 

משרד עורכת הדין רות פפירוב דוגל בשירות איכותי, אדיב ויעיל וכן במתן יחס אישי ואנושי עבור כל אחד מלקוחותינו לאורך כל ההליך המשפטי, מתחילתו ועד לסופו. כמו כן, המשרד נותן חשיבות עליונה לערכים כמו מקצועיות, אמינות, זמינות, תשומת לב לפרטים הקטנים, חדשנות, יסודיות ומקוריות.


ניתן להשיג את עורכת הדין רות פפירוב בטלפון הנייד בכל עת והיא תעמוד לרשותכם בכל שאלה.

 

יודגש כי המשרד נותן שירות בשפות: עברית, ערבית, אנגלית, רוסית והונגרית.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • ביטוח סיעודביטוח סיעוד
  • ביטוח פנסיהביטוח פנסיה
  • נפגעי פעולות איבהנפגעי פעולות איבה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 17 המלצות)
  • 07/03/2024

    רות עורכת דין מדהימה עוזרת וסבלנית בכל צורה שהיא ישרה ותעשה הכל בשביל שתצא על הצד הכי טוב ובטוח אני מרוצה מאוד וממליץ .. אסף
     

  • 10/12/2023

    אני מבקש להודות בשמי לעוד רות פפירוב אשר ליוותה אותי ביצוג מול הוועדה לקביעת נכות כללית בביטוח לאומי. עוד רות: אמפטית דוחפת להצלחה איכפתית יושרה היא ערך עליון אצלה. מי יתן וירבו עורכי דין כמותה בישראל . ממליץ מכל הלב.
     

  • 02/10/2023

    הגעתי לעורכת דין רות פפירוב כדי לערער על החלטה של ביטוח לאומי. רות הייתה מקצועית, יעילה, זמינה לכל שאלה ונעימת הליכות. בנוסף, הגיעה איתי לוועדה בביטוח לאומי ובזכותה השגתי את מבוקשי . ממליצה עליה בכל ליבי.
     

  • 02/10/2023

    הגענו לעו"ד רות פפירוב בעקבות נכות כללית לעקרות בית לאחר נסיונות רבים מול ביטוח לאומי שכשלו שמענו המלצות רבות על רות ובאמת הופתענו מהסבלנות היוצא דופן הלבביות הכלה הבנה היחס אישי יוצא דופן, יודעת להקשיב ולתמוך ויודעת להתמודד עם מצבים מורכבים לא מוותרת בקלות יודעת לתת הסברים ברורים הופתעתי כל פעם מחדש עד כמה היא מקצועית ומוסרית לא מובן מאילו בכלל ממליצה בחום !!
     

  • 01/10/2023

    נפצעתי בתאונת עבודה ופניתי לעורכת דין רות פפירוב ומאותו רגע ידעתי שאני נמצא בידיים טובות מבחינת הכל והשירות שלה היה הכי מהיר שיש והתוצאות מדברות בעד עצמן הכי מקצוענית שיש ובעלת וותק בתחום ממליץ בחום!
     

  • 13/08/2023

    הגעתי לעורכת דין רות בעקבות תביעת נזקים עבור בני שנפל בגן משחקים.. יכול להעיד על עורכת דין מקצועית ונחמדה , זמינה לכל שאלה תמיד ! אין ספק שאשתמש בשירותה בעתיד
     

  • 12/08/2023

    עורכת דין פפירוב טיפלה בתביעת נזיקין בצורה מהירה ויעילה ביותר. מסורה ללקוחותיה, זמינה ומגיבה לכל שאלה ועניין במקצועיות רבה. מומלצת בחום!
     

  • 03/08/2023

    הגעתי לעו״ד רות פפירוב מרוסקת נפשית כלכלית ובריאותית ! עם המון סבלנות הכלה הבנה ומקצועיות רות ליוותה אותי בתהליך לא פשוט עם ביוקרטיה קשה ומתישה מול ״הביטוח לאומי ״ אחריי שכבר קיבלתי מהם דחיה כשניגשתי לבד והייתי מאוד סקפטית ! רות עמדה לצידי דאגה נתנה לי המון תקווה וכוח מכל הבחינות כדיי שיחד נשיג את כל הזכויות שמגיעות לי ! וכן השגנו ובגדול קצבת נכות קבועה לצמיתות וסכומי כסף לא מבוטלים שאכן הגיעו לי ורות נלחמה כדיי שאקבל מהם הכל וכל היה ! אין לי מילים לתאר את האישה המהממת הזו ״לוחמת ״ אמיתית אלופה ואנושית ! ממליצה בחום ובהזדמנות הזו רוצה להודות לה מעומקי ליבי על הכל ועל הזכות שניתנה לי להכיר ולהוכיר לה 🙏
     

  • 03/08/2023

    רות פפירוב עורכת דין -אמינה, מקצועית מאוד , עם יחס אישי (נעים , מדהים ולא מובן מעליו) .לאחר תביעה על תאונת דרכים ותוצאות מוצלחות ביותר (אפילי שלא ציפיתי ) החלטתי להמשיך עם גב` רות עם התביעה לביטוח לאומי לגבי נושא של נכות . בטוחה שע"ד שלי תעשה את כל האפשרי והבלתי אפשרי כדי לעזור לי בנושא ולצליח . אין לי שום ספק בכך . ברור ובטוח שאני אמליץ על ע"ד שלי לחבריי ולמשפחה .
     

  • 31/03/2023

    עורכת הדין רות פפירוב מקצועית, אמינה ומסורה. יודעת לתת מענה לכל שאלה וללוות בביטחון לאורך כל הדרך.
     

מאמרים מאת משרד עו"ד רות פפירוב
משרד עו"ד רות פפירוב
פניה ישירה אל משרד עו"ד רות פפירוב

למעלה