יש לי דירת מגורים אחת ואני חיי בה. ועוד דירה שלפני 4 שנים מסרתי במתנה לבתי שאין לה דירה ולא הייתה גרה בה. הבת שלי רוצה לתת לי את המתנה בחזרה , ואני מעוניין למכור האם אני אהיה חייב במס שבח ? תודה מראש
אם הבת תעביר לך את הדירה במתנה ואז תמכור אזי תחויב במס שבח. אם זו דירת המגורים היחידה של הבת עדיף לה למכור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שיר שלום, עוד בטרם המכירה יש להסדיר את רישומי זכויות היורשים החוקיים בטאבו. בברכה, דניאל לשם, עו"ד...
המשך תשובה