בוקר טוב, יש לי זכויות בחצי דירה שקיבלתי בירושה ואני רוצה להעביר את החלק הזה במתנה לבני. איך מתבצע ההליך והאם נצטרך לשלם מיסים על המתנה?
אם לבנך אין דירה על שמו אזי לא יהיה מס. אם יש לו דירה על שמו אזי יהיה מס.
ההליך הינו הליך של העברת דירה במתנה. יש לחתום על תצהירים, הצהרה לרשויות המס, לקבל את אישורי המס ואישור העירייה ולהגיש לטאבו בצירוף הטפסים הנדרשים ותשלומי האגרות הרלוונטיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שושי שלום, הדבר אכן אפשרי, אך יש להסדיר כהלכה את אופן הרישום על מנת להבטיח שהמתנה אותנטית. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה