שלום רב, 1. האם הורי יכולים להעביר לי ללא תמורה שליש מהנכס שלהם או רק את כולו? 2. האם אני יוכל לקחת משכנתא תמורת אותו שליש או רק תמורות כולו? בהנחה שלנכס כולו אין משכנתא פרט לזו שאני מעוניין ליטול. אודה לתשובות
ניתן להעביר 1/3 אך זה תלוי בנכס. ויש לבדטק כל מקרה לגופו
לגבי משכנתא עליך לברר עם הבנק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורית שלום, ישנן מספר דרכים ע"מ להסדיר את המבוקש על ידך. הסכם ממון בהחלט מומלץ. מוזמנת ליצור קשר טלפוני ראשוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל ...
המשך תשובה