היי, אני מתגורר כיום בדירה שרשומה על שם אמא שלי , יש לי התלבטות גדולה מה עדיף לעשות, האם עדיף להעביר את הדירה על שמי , ואז בעצם אצטרך להמתין שלוש שנים עד שאוכל למכור את הדירה, או לחלופין האם זה חוקי שאמא שלי תמכור את הדירה ותעביר אליי את סכום המכירה ( כמילון שקל ) כמתנ ואשתמש בסכום הזה בשביל לקנות דירה אחרת ,האם אצטרך לשלם איזשהו מס והאם זה בכלל ניתן לביצוע? תודה מיקי
השאלה שלך הינה מתחום מיסוי מתנות (לא במקרקעין אלא מתנה כספית) איני עוסק בכך אך למיטב ידיעתי מתנה מעין זו פטורה ממס.
צריך לשים לב שהמיסוי על מכירת הדירה לא יהיה גבוה מהמיסוי שיחות עליך במקרה של קבלתה במתנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניצן שלום, שאלתך ספציפית ואינה מתאימה למענה במסגרת הפורום הרחב. נדרשים פרטים נוספים ע"מ להשיבך כהלכה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה