קיבלתי מקרקעין בירושה שנרשם על שמי בטבו ואני מעביר אותו כמתנה ללא תמורה לבני. האם כאשר מקבל המתנה ירצה למכור את המקרקעין, הוא נכנס לנעליו של נותן המתנה לעניין המס? באם זה נכון האם הוא יחויב במס על השבח שנצבר רק בתקופה שהמקרקעין היה ברשותי מהמועד שקיבלתי אותו בירושה ועד שמכרתי אותו ללא תמורה? או יחויב במס גם בגין התקופה לפני שהכנס עבר אלי בירושה כאשר הנכס היה ברשותו של המוריש?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום, על פניו אין מניעה לפטור ממס השבח בהעברה ללא תמורה זו, בהנחה ועומדים בכל שאר הקריטריונים המקנים את הזכאות לשימוש בסעיף הפטור. מוזמן ליצור קשר להרחבה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דנ...
המשך תשובה