שלום רציתי לדעת מה ההבדלים העיקריים בין העברה ללא תמורה ובין הורשה. סבתי כבר בגיל 95 מבוגרת מאוד אך עדיין צלולה, אמרה שהיא רוצה להעביר על שמי את הדירה שלה. למיטב ידיעתי (אבא שלי עדכן אותי לגבי זה) הדירה שלה בכל מקרה אמורה לעבור אליי בירושה לאחר שתעזוב את העולם. האם יש יתרון בהעברה ללא תמורה על פני ירושה או להיפך?
צוואה אפשר לשנות בכל עת, כמו כן אפשר להתנגד לצוואה. עסקת מתנה יותר מוגמרת למרות שגם לגביה יש חריגים. בכל מקרה הייתי מגבה עסקה כזו במסמך רפואי המעיד על כשירותה של סבתך, לגבי ירושות פחות התחום שלי כך שאולי יש ניואנסים שלא נתתי עליהם את הדעת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה