שלום רב, יש לנו דירה שרשומה על שמי ובשם אבא שלי. אבא שלי עבר לגור בארצות הברית. הוא מעוניין להעביר במתנה ללא תמורה את חלקו על שם שלי. האם זה אפשרי להכין תצהיר נותן מתנה אצל עורך דין בארץ ולשלוח את זה לארצות הברית לאבא שלי שיחתום עליו ולאמת את החתימה בפני נוטריון מוסמך ומאומת על ידי אפוסטיל?
אפשרי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום, על פניו אין מניעה לפטור ממס השבח בהעברה ללא תמורה זו, בהנחה ועומדים בכל שאר הקריטריונים המקנים את הזכאות לשימוש בסעיף הפטור. מוזמן ליצור קשר להרחבה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דנ...
המשך תשובה