שלום רב, השאלה שלי היא כזו, אם אני מעביר דירה בבעלותי לאדם שאינו קרוב אלי (בהתאם להגדרה בחוקי מיסוי מקרקעין) מה תהינה השלכות מבחינת מס שבח ומס מכירה?
זה ייחשב כעיסקה רגילה. ככל שאתה זכאי לפטורים אחרים לפי חק מס שבח אז תוכל ליישם אותם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה