שלום יש ברשותי דירה על שמי דירה נוספת אמרוה להיות על שמי כירושה ללא תמורה האם צריך לשלם מס כלשהוא ? תודה
דירה הנרשמת על שמך בירושה -אין מס רכישה ברישום.
במקרה של מכירה יכול ויהיה מס שבח אך קיימים פטורים רלוונטיים שאולי ניתן להשתמש בהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאה שלום, כן, ככל שמשולמת תמורה עבור חלקו של אחיך בדירת הירושה מההורים. ייתכן וניתן בנסיבות הפרטניות שלכם להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק או להפחית את חבות המס. מוזמנת ליצור קשר להכוונה. בברכה...
המשך תשובה