היי בעלי תבע אותי בבבית הדין הרבנני בכתב תביעה הוא כותב שהוא רוצה בחזרה את טבעת האירוסין (טבעת יקרה) טבעת הנישואין צמיד זהב ושרשרת שקיבלתי בחינה..האם אצטרך להחזיר לו?? והאם יש משמעות לזה שבמידה והאשה צולמה עם גבר אחר בפרידה שלהם לקבלת התכשיטים??
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצחק שלום, העברת דירה ללא תמורה צריכה להיות אותנטית וככלל, מתן המתנה הינו ללא סייגים. ככל ומבוקשות אי אלו התניות, יש להתייחס לכך באופן פרטני. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, ...
המשך תשובה