האם עדיין יש מס שרכישה שליש במתנה של דירה מאמא לבן ? או שזה שונה ברפורמה??
בהעברה ללא תמורה מאם לבנה. הנעבר-הבן ישלם מס רכישה בשיעור 1/3 מהמס שהיה עליו לשלם אם זו היתה מכירה במחיר בשוק החופשי. כמובן שאם זו דירה ראשונה וכו' והנכס הוא עד 1.5 מיליון ₪ לערך הוא יקבל פטור מלא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה