לפני כמה שנים אמי נתנה לי חלקה אדמה בעסקת מכר ללא תמורה ואני רשמתי אותה בטאבו היום רוצה להעביר את החלקה לאח שלי חברים אמרו שכיום אין מכר ללא תמורה בין אחים, זה נכון?? האם העסקה שאני אמור לבצע פטורה עם אחי פטורה ממס שבח ומה שיעור מס רכישה
בהתבסס על נתוני השאלה ניתן יהיה לבצע את העברה לאחיך בפטור ממס שבח. מס רכישה בשיעור 1/3 משיעור המס הרגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצחק שלום, העברת דירה ללא תמורה צריכה להיות אותנטית וככלל, מתן המתנה הינו ללא סייגים. ככל ומבוקשות אי אלו התניות, יש להתייחס לכך באופן פרטני. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, ...
המשך תשובה