קניתי דירה חדשה מקבלן והצהרתי שאמכור את דירת המגורים שברשותי לאחר מסירת החזקה בדירה החדשה ( ושילמתי מס רכישה לפי דירה יחידה) האם העברה ללא תמורה של כל הדירה / 2/3 ממנה לאחי לאחר קבלת החזקה בדירה החדשה דינה כדין מכירתה ? ( מבחינת מס רכישה כמובן) תודה
באופן עקרוני כן.
יחד עם זאת חשוב לזכור שפטור לפי סעיף 62 אינו חל בהעברת דירה ללא תמורה בין אחים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורן שלום, העברת דירה ללא תמורה מהורה לילדו צפויה להיות פטורה ממס שבח. באשר למס הרכישה - זה תלוי בנסיבות הפרטניות של בנך ובשווי הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי - ככלל, מס הרכישה החל בהעברות ללא תמו...
המשך תשובה