שלום. לפני 3 שנים העברתי על שם אמי את הדירה שלי על מנת שלא להעביר חצי ממנה על שם בת הזוג. אני רוצה עכשיו להחזיר את הבעלות שתהיה רשומה על שמי. מה הדרך הכי טובה לפעולה?
אם הדירה כבר נרשמה בטאבו תצטרכו לעשות העברה בחזרהץ
אם הדירה לא נרשמה אולי אפשר יהיה לעשות ביטול עיסקה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה