אחייני קיבל ממני מימון כספי מלא - במתנה וללא בקשת תמורה - לצורך רכישת דירה, אשר תירשם על שמו בטאבו. -האם ניתן להגדיר את הדירה כ"דירת מתנה"? -האם ניתן לערוך הסכם עם אחייני (ולרשום בהתאם הערות אזהרה) שיכלול תנאים כגון: איסור לשעבד ו/או למכור את הדירה ללא קבלת רשות ממני?
בשאלת מיסוי מורכבת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שושי שלום, הדבר אכן אפשרי, אך יש להסדיר כהלכה את אופן הרישום על מנת להבטיח שהמתנה אותנטית. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה