אימי רוצה להעביר לי דירה ללא תמורה. ערך הדירה הוא באיזור 1,400,000 ש"ח וזו עתידה להיות הדירה הראשונה שתהיה בבעלותי (וכמובן היחידה). האם אני או אימי נצטרך לשלם מס שבח/רכישה? תודה!
על פי נתוני השאלה אין מס בעיסקה הזו. לא שבח ולא רכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה