שלום רב, ירשתי ביחד עם בעלי דירה מהוריו ואני רוצה להעביר על שמה של אחותי חצי מהזכויות בדירה השנייה שלנו, האם זה אפשרי ואיך זה ניתן לביצוע?
אפשר להעביר.
אבל-
העברה של דירה, שלא נתקבלה במתנה או ירושה, לאח או אחות, תחויב במס שבח אא"כ ניתן להשתמש בפטורים אחרים.
אם את מעוניינת צרי קשר לייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענבל שלום רב, סליחה על המענה המאוחר, שאלתך התפספסה לי. העברת דירה במתנה צריך שתהא מתנה שלמה - כלומר, ככל שישנם חובות הרובצים על הכנס (כדוגמאת משכנתא) אזי שמיסוי מקרקעין לא יכירו בהעברה זו כעסקת מכ...
המשך תשובה