שלום רב, יש לי מגרש בשותפות עם שותף. אני רוצה לרשום את החלק שלי במגרש על שם שני בניי.(במקום השם שלי) האם אני חייבת את הסכמת השותף לכך? היכן מבצעים את ההעברה? תודה רבה
תלוי אם יש בניכם הסכם שיתוף ומה הוא אומר.
בהנחה שאפשרי יש לעשות העברה ללא תמורה של חלקך ע"ש הילדים.
כפי הנראה יהיה פטור ממס שבח אך מס רכישה בשיעור 1/3 מהמס ברגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרונה שלום, שאלתך פרטנית וחסרה אינפורמציה למתן מענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה