שלום, אני צפוי לקבל דירה במתנה מהוריי (זו תהיה הדירה השנייה שלי). נכון לעכשיו, יש לי משכנתא קטנה (כ5% משווי הנכס) על דירתי הראשונה. שאלתי היא, האם ישנה אפשרות למשכן 50% מהנכס שאקבל במתנה בתנאים רגילים של משכנתא? כלומר לא הלוואה בתנאי משכנתא אלא משכנתא רגילה. תודה מראש!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה