שלום רב, לי ולאישתי דירת מגורים משותפת (רשומה הערת אזהרה ע"ש שנינו) אני מעוניין להעביר את חלקי בדירה לאשתי, ללא תמורה. על הדירה רובצת משכנתא שרשומה ע"ש שנינו. האם העברת המשכנתא כולה ע"ש לאישתי תחייב אותי במס שבח? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה