אורי שלום. אני ואחותי ניגשנו למכרז עבור רכישת מגרש. אחותי ניגשה עבורי כלומר על מנת לעזור לי להעלות את סיכויי לזכות בשטח. אכן כך היה. אני לא זכיתי והיא זכתה עבורי. כעת, ברצוני להעביר את המגרש על שמי ללא תמורה. האם יש מס רכישה? אם כן, כמה אחוז? והאם במקרה זה, מדובר במכירת מגרש? אשמח לתשובתך תודה מראש אורה
על פי נתנוי השאלה ומבלי להתייחס לתקנון של המכרז אם ניתן או לא ניתן להעביר.
העברה מאח לאח ללא תמורה אינה פוטרת ממס שבח.
מס רכישה יהיה בשיעור 1/3 משווי המגרש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, על מנת להשיב כהלכה לשאלתך נדרשים פרטים נוספים רבים להבנת התמונה הכוללת הפרטנית. מוזמנת ליצור קשר טלפוני ראשוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה