שלום, יש ברשותי דירת מגורים על שמי, לאחרונה רכשתי בית נוסף על מנת לעבור לשם בעתיד. על מנת "לחסוך" במס רכישה 8% על הבית הנרכש, האם אני יכול להעביר ללא תמורה את דירת המגורים הקיימת שלי (ששוויה נמוך בהרבה) לאבי ולאחר כמה שנים שהוא יעביר אותה אלי באותה תצורה? יש לכך חסכון משמעותי במס, השאלה שלי האם העברה ללא תמורה הלוך-חזור בתצורה כזו במרווח של שנים הינה חוקית ומתקבלת על ידי רשויות המס? תודה רבה
חוקית זה בסדר. יכול להיות שרשויות המס משגיחות טוב יותר בעיסקאות מכר חוזר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורן שלום, העברת דירה ללא תמורה מהורה לילדו צפויה להיות פטורה ממס שבח. באשר למס הרכישה - זה תלוי בנסיבות הפרטניות של בנך ובשווי הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי - ככלל, מס הרכישה החל בהעברות ללא תמו...
המשך תשובה