שלום, לסבא\סבתא של אישתי יש דירה בבעלותם, ויש גם צוואה בה אנו רשומים כיורשים של הדירה. אנחנו מעוניינים להעביר את הדירה אלינו כעת, ויש לנו כבר דירה בבעלותנו. האם במקרה זה נחוייב בשליש של מס רכישה (2.7 אחוז משווי הדירה) או מכיוון שאנו רשומים בצוואה לא נצטרך לשלם מס רכישה בכלל? תודה מראש על התשובה
תחויבו בשליש מס רכישה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוניה שלום, עסקת מתנה של דירה מהורה לילדיו יכול שתהא פטורה ממס שבח כל עוד לא מתקבלת בגינה כל תמורה שהיא. מס הרכישה החל בהעברה ללא תמורה מקרוב הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופ...
המשך תשובה