סיימנו להעביר לבננו ללא תמורה דירה שברשותנו באזור המרכז כדי לתמוך בו ולעזור לו להתקדם לא הצבנו לכך תנאים מיוחדים פשוט רצינו לעזור. עכשיו הוא עומד להתחתן ומסרב בכל תוקף לעשות הסכם ממון, האם אנחנו יכולים להתחרט מהעברת הדירה אליו? האם ישנה פרצה בחוק?
זה מעט בעייתי אבל לא הייתי שולל על הסף.
זה דורש עיון במסמכי ההעברה וכן שיחה איתכם בכדי להבין את הלך הדברים.
אם אתם מעוניינים אתם יכולים ליצור עמי קשר טלפוני במספר בראש העמוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, גם לאחר תום תקופת הצינון נכדך יכנס ב"נעלייך" לעניין מועד ושווי הרכישה של הנכס, אולם בחלוף תקופת הצינון ייתכן שיהיה זכאי לשימוש בפטורים אחרים הקבועים בחוק. אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה