רכשתי 3 דירות על שם הבן בן השנים 2008 ל2010 כאשר הבן היה חייל האם דירות אלו הם דירות מתנה וחל עלהם פטור ממס שבח כאמור עברו יותר מ4 שנים ואני מימנתי את מלוא התשלום.
מטרת השאלה לא הובהרה כראוי.
לא ברור לי מה הכוונה בביטוי "פטור ממס שבח" .
באיזה הקשר? האם רוצים למכור הדירות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענבל שלום רב, סליחה על המענה המאוחר, שאלתך התפספסה לי. העברת דירה במתנה צריך שתהא מתנה שלמה - כלומר, ככל שישנם חובות הרובצים על הכנס (כדוגמאת משכנתא) אזי שמיסוי מקרקעין לא יכירו בהעברה זו כעסקת מכ...
המשך תשובה