שלום רב, אנחנו כהורים רוצים להעביר ללא תמורה דירה לילד שלנו שהוא עדיין קטין, משיקולי מיסוי בארה"ב אנחנו רוצים שהנכס יירשם על הפספורט האמריקאי של הילד, האם זה אפשרי? תודה
עקרונית כן. אך ההליך צריך לעבור אישור בית המשפט לענייני משפחה בישראל.
צריך גם לבדוק האם לילד יש תעודת זהות בארץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו (בהנחה ועומדים בכל התנאים) הינו 1/3 משווי מס הרכישה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שאין דירה נוספת בבעלותו מלבד זו שתינתן במתנה, עד לשווי של...
המשך תשובה