שלום רב, אודה על קבלת מענה לסוגייה הבאה: עסקינן בשני תושבי חוץ, אולם בעלי אזרחות ישראלית- האב- בעל מספר דירות בארץ רוצה להעביר לבתו דירה ללא תמורה. לבת אין דירות בארץ ובחו"ל. אודה על קבלת מידע אודות המס שיחול עליהם ולאילו הטבות הם זכאים? (הטבה של 1/3 ממס רכישה?) תודה מראש
מציע לך לפנות לפורום מיסוי מקרקעין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצחק שלום, העברת דירה ללא תמורה צריכה להיות אותנטית וככלל, מתן המתנה הינו ללא סייגים. ככל ומבוקשות אי אלו התניות, יש להתייחס לכך באופן פרטני. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, ...
המשך תשובה